Održivost

Мi brinemo о vама.
Mi brinemo o vašem domu.
Mi brinemo o planeti.

Briga zа sutrа

О AC Marca

Španska međunarodna grupa koja ima 12 podružnica, više od 1.000 zaposlenih i prisustvo svojih brendova u više od 70 zemalja. Pored toga, ima 4 proizvodna postrojenja u Španiji i još tri u Francuskoj, Meksiku i Češkoj. 

Počela je sa svojom aktivnošću 1922. godine proizvodnjom boja za kućnu upotrebu pod brendom IBERIA, a tokom godina diversifikovala je svoje poslovne oblasti, od nege domaćinstva do lične nege, adheziva, samostalnih popravki i farmaceutske dermatokozmetike. Imaju poznate brendove poput Sanytol, ALEX, Lactovit, Aftersun®, Ecran®, Giorgi ili Ceys, koji su lideri na tržištu u segmentima u kojima posluju. 

Od samog početka, posvećeni su brizi o ljudima, domovima i planeti kako bi bili uzor u održivom razvoju, inspirišući i stvarajući pozitivan uticaj na okolinu i društvo.

Plan Care for Tomorrow 2030 ambiciozno je opredeljenje kompanije, kroz koje se očekuje da bude pokretač promena kako bismo poboljšali našu budućnost i budućnost naše planete.

Plan 2030: Naši strateški stubovi

Odgovorno proizvodnja

Inspirisati i pozitivno uticati na budućnost planete i ljudi putem svih naših proizvoda.

Kontrola energije

Smanjiti ekološki otisak kroz celokupni lanac vrednosti, čineći operacije efikasnijim.

Poštovanje i briga

Promovisati odgovorno ponašanje koje izaziva pozitivan uticaj na ljude i planetu.

Postignuti ciljevi 2010-2020

  • Smanjenje emisije CO2 za 45%, iako je količina proizvedenih tona povećana. Obim 1 i 2.
  • Ušteđeno je 12% vode po toni proizvoda, Zahvaljujući poboljšanoj efikasnosti u upotrebi vode.
  • Proizvodni pogoni su smanjili količinu generisanog otpada za 40%.

Put ka budućnosti: Naši ciljevi za 2030

100% Poštovanje prema sastavu

  • Ekološki prijateljski
  • Biorazgradivo Sigurno

100% Reciklirana ambalaža

  • Reciklirano/Ponovno upotrebljivo
  • Kompostabilno
  • Cirkularna ekonomija

100% Održiva inovacija

  • Održiva inovacija
  • Vrednost za društvo i životnu sredinu

-75% Ugljenični otisak

  • Smanjenje emisije gasova staklene bašte

-25% Upotreba vode

  • Potrošnja vode po toni

-60% Generisanje otpada

  • Generisanje otpada

100% Posvećen tim

  • Grupa posvećenih zaposlenih

100% Posvećeni brendovi

  • Brendovi posvećeni odgovornom ponašanju

100% Transparentnost

  • Transparentna komunikacija s kupcima i dobavljačima