Мi brinemo о vама.
Mi brinemo o vašem domu.
Mi brinemo o planeti.
О AC Marca
Španska međunarodna grupa koja ima 12 podružnica, više od 1.000 zaposlenih i prisustvo svojih brendova u više od 70 zemalja. Pored toga, ima 4 proizvodna postrojenja u Španiji i još tri u Francuskoj, Meksiku i Češkoj.
Počela je sa svojom aktivnošću 1922. godine proizvodnjom boja za kućnu upotrebu pod brendom IBERIA, a tokom godina diversifikovala je svoje poslovne oblasti, od nege domaćinstva do lične nege, adheziva, samostalnih popravki i farmaceutske dermatokozmetike. Imaju poznate brendove poput Sanytol, ALEX, Lactovit, Aftersun®, Ecran®, Giorgi ili Ceys, koji su lideri na tržištu u segmentima u kojima posluju.
Od samog početka, posvećeni su brizi o ljudima, domovima i planeti kako bi bili uzor u održivom razvoju, inspirišući i stvarajući pozitivan uticaj na okolinu i društvo.
Plan Care for Tomorrow 2030 ambiciozno je opredeljenje kompanije, kroz koje se očekuje da bude pokretač promena kako bismo poboljšali našu budućnost i budućnost naše planete.
Plan 2030: Naši strateški stubovi
Odgovorno proizvodnja
Inspirisati i pozitivno uticati na budućnost planete i ljudi putem svih naših proizvoda.
Kontrola energije
Smanjiti ekološki otisak kroz celokupni lanac vrednosti, čineći operacije efikasnijim.
Poštovanje i briga
Promovisati odgovorno ponašanje koje izaziva pozitivan uticaj na ljude i planetu.
Postignuti ciljevi 2010-2020
- Smanjenje emisije CO2 za 45%, iako je količina proizvedenih tona povećana. Obim 1 i 2.
- Ušteđeno je 12% vode po toni proizvoda, Zahvaljujući poboljšanoj efikasnosti u upotrebi vode.
- Proizvodni pogoni su smanjili količinu generisanog otpada za 40%.
Put ka budućnosti: Naši ciljevi za 2030
100% Poštovanje prema sastavu
- Ekološki prijateljski
- Biorazgradivo Sigurno
100% Reciklirana ambalaža
- Reciklirano/Ponovno upotrebljivo
- Kompostabilno
- Cirkularna ekonomija
100% Održiva inovacija
- Održiva inovacija
- Vrednost za društvo i životnu sredinu
-75% Ugljenični otisak
- Smanjenje emisije gasova staklene bašte
-25% Upotreba vode
- Potrošnja vode po toni
-60% Generisanje otpada
- Generisanje otpada
100% Posvećen tim
- Grupa posvećenih zaposlenih
100% Posvećeni brendovi
- Brendovi posvećeni odgovornom ponašanju
100% Transparentnost
- Transparentna komunikacija s kupcima i dobavljačima